torsdag 13 mars 2014

Lever ni?

Det gör jag, även om man kanske inte skulle tro det av (den bristande) bloggaktiviteten att döma. Men jag har annat för mig, som att vara ute i vårsolen (kärlek!), hitta på ursäkter för att inte skriva uppsats (ångest!) och hitta på nya, kreativa matexperiment (inspiration!). Förhoppningsvis kommer skrivarlusten tillbaka så småningom. Under tiden får ni hålla till godo med lite mat- och vårbilder, för det är den enda sorten jag har. Som sagt så pysslar som sagt inte med så mycket annat för tillfället. Eller jo, det gör jag faktiskt. Men jag fotar det inte.

Utepremiär för säsongen för en överlycklig Kiri-Mjau igår.

Det börjar synas liv i rabatterna!

"Livsnjutaren" - ett självporträtt taget från den mest smickrande av vinklar.

Ugnsbakad paprika fylld med stark kyckling/fetaoströra.

Dagens solarställe: Sannegårdshamnen.

Squashrullar fyllda med skinka/bacon/pesto/ost, ugnsbakade i tomatsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar