onsdag 20 oktober 2010

Jahapp

Jag hade fel, snön smälte bort. Så pass att jag igår kunde cykla till fikat hos syrran. Wohoo, tänkte jag. Och vaknade upp i morse till Vinterlandet 2.0.

Jag har träningsvärk i sinne idag, för igår var jag och Vanessa på gymmet och körde ett stenhårt pass för hela kroppen. Idag blev det träning light med lite simning, men imorgon smäller det igen. Tur det, för beachen 2011 börjar redan i januari. En liten resa är bokad till Malta, bara fyra dagar visserligen med det ska bli trevligt ändå. Om det riktigt är beachväder, det vet jag iofs inte... men varmare än hemma lär det ju vara, och det räcker gott och väl. Man kan behöva en liten nöjestripp för att lysa upp vardagen sådär mitt i vargavintern. :)

Nej, nu är det belöningsdags. Det blir en liten chokladbit för simningen, och senaste avsnittet av How I Met Your Mother för att jag varit sjukt effektiv med engelskan och gjort uppgifter både till litteraturen och lingvistiken. Najs prajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar