lördag 16 oktober 2010

Prima liv




Det har snöat mer nu. Faktiskt är det riktig vinter ute, och det känns inte som att den här snön kommer att smälta bort i första taget. Hejdå cykel (jag har smala, odubbade och ganska så livsfarliga däck), hejdå tygskor och hejdå skinnjacka. Oh well, vintern har också sin charm! I torsdags besteg jag och Cam Tjamstan och det var himla fint. Fast mycket jobbigare än vanligt, och kallare också för den delen.

Igår hade vi egentligen inga riktiga planer så det blev en stillsam kväll med idol och ett glas vin. Idag ska jag äta frukost när jag får, dvs om en kvart. Sedan tränatränaträna, det blir första gymbesöket sedan halsflussen gjorde sin entré. Och ikväll ska vi se film med Vanessa och Dannie. Och massvis med lördagsgodis. :D

1 kommentar:

  1. Det är onsdagmorgon 20/10 det är åter vitt ute,det snöar och jag kan inte sova.
    Kram

    SvaraRadera