söndag 31 oktober 2010

Trick or Treat

Hej och hå, vilken kväll! Halloween blev minst sagt en lyckad tillställning. Vi började hemma hos oss, men efter ett tag travade en boxare, en zombie, clownen Det, the Madhatter, en mjölkbonde och en ryss iväg till Vanessa och Dannie, och tillslut vidare till hotellet dit även många andra trevliga hade sökt sig. Lägg till det en nattlig promenad på blankis täckt av två decimeter isvatten så har du receptet på en härlig kväll. Det bästa av allt var nästan att få hoppa i en kokhet dusch när vi tillslut kom hem vid 3-tiden.

Idag har det varit lazy Sunday för hela slanten. Jag och Cam har degat framför tv:n (Angel s.4-maraton) och käkat choklad och hemmagjord pizza. Precis vad vi behövde! Nu känner jag mig laddad för morgondagens jobb. Det blir kurs i Umeå på temat undervisning i moderna språk. Fun, fun. Hoppas jag i alla fall. :)

Mjölkbonden Lasse och Emma The Madhatter.


Clownen Det, aka Maja.


Lyckliga familjen: Zombie-Cam, Kira the Kitty och Boxar-Linn.

1 kommentar:

  1. Kan nästan inte säga vem som ser farligast ut, du eller Cameron ;) Mycket bra kostymer förresten, jag kommer aldrig på nåt när man ska klä ut sig...

    SvaraRadera