onsdag 3 november 2010

Sömntutor

Vi hade bestämt oss för att ha myskväll ikväll, för att fira höstlovet som för min del börjar imorgon. Det slutade med att vi slocknade framför ett avsnitt av Angel. När avsnittet tog slut slog jag upp mina stora blå, men Cam snarkar fortfarande. Och i fåtöljen ligger kisse utsträckt och sussar sött hon med. Detta går inte, nu måste vi göra ett ryck! Mer Angel och naturgodis väntar.

Annars har jag ett problem till, och detta andra problem är av en något allvarligare karaktär. Det är nämligen så att jag idag upptäckte att jag måste ha skickat in syfte, metod och annat liknande jox för min c-uppsats i spanska senast fredag... och jag har inte ens bestämt vad jag ska skriva om än! Gaah, help me! Snälla inspiration, kom till mig snart. Tur att jag är ledig imorgon så kan jag sitta och spåna hela dagen. Varför ska det vara så svårt att komma på ett intressant ämne?

2 kommentarer:

  1. Har du fixat spanskan?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag det! Skickade precis in filen, så jag hoppas det blev tillräckligt bra. :)

    SvaraRadera