tisdag 30 november 2010

Hastverk

Detta blir ett lite snabbskrivet inlägg, för vi ska alldeles strax iväg till Lasse på fika. Det blir som ett litet avskedsfika för Cameron, fast han inte vill att det ska kallas så. Men det är i alla fall sista fikat här i Malå innan han åker hem.

Jag är en trött liten bäver idag, för kl. 06.00 kom min katt insmygandes i sovrummet och tyckte att det var lekdags. Denna åsikt förmedlade hon genom att upprepade gånger attackera min fot. Stressbenägen som jag är var jag förstås oförmögen att somna om med bara en timme kvar innan väckaren skulle ringa, så det blev en tidig ankomst till jobbet imorse. Men då kan jag ju med gott samvete ta en halvtimmes sovmorgon imorgon istället... och arg på kisse kan man knappast bli då hon är söt även när hon ägnar sig åt rackartyg.

Hm... annars... jo, jag var om på jobbet en sväng i eftermiddag också (fast jag slutar 11 egentligen) för planering av lärarnas sketch på julfesten. Några detaljer kan jag väl tyvärr inte skriva, det kan ju hända att nån elev snubblar in. :p Men det kommer att bli bra, det tror jag. :)

Whoops, nu måste jag bege mig. Det tar ju 10 minuter minst bara att klä på sig med det här vintervädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar