fredag 19 november 2010

Harry Potter Fest 2010

Oj, skruttobert Linn har missat en hel vecka i bloggandet. Men vardag är vardag och det är ju ofta ganska trist. Jag har dessutom haft någon slags sömnsjuka som gjort att jag gått runt i en dvala och slocknat på soffan vid pinsamt arla tider. Vi bestämde oss också för att se om alla Harry Potter-filmerna innan det är dags för den nyaste. En briljant idé som vi tyvärr inte kom på förrän på tisdagkväll. 15 timmar film på fyra kvällar... tufft schema, men inte omöjligt. Säger jag, som sov genom film ett och tre... hehe.

Imorgon bär det i alla fall av till Skellefteå på shopping- och bioresa. Det blir bara jag och Cam, tyvärr, men vi kan nog ha det trevligt ändå. Jag ska försöka hitta ett par riktigt anskrämliga, neonfärgade tights att ha på 80-talskvällen och sen blir det HP7 för hela slanten. :)

Nej, nu ska jag bege mig tillbaka till jobbet. Jag har varit hemma på lunch och käkat lite pepparkaksfil. Jag såg det i affären och tänkte att det lät så skumt att det måste provas... Hur det smakade? Nja... det gick väl ner. Men nästa gång blir det nog skogsbär som vanligt. Hupp, jobb var det ja.

2 kommentarer:

  1. Pepparkaksfil? Skrämmande! Julen ska visst in överallt nu för tiden (säger jag och känner mej mycket gammal och konservativ;))
    Kommer nog inte prova filen i alla fall, jag är trogen naturell-fil-ätare!

    SvaraRadera
  2. den ligger benägen ca 2 mil utanför umeå, vid hissjö. en liten skrutt-by utan varken affär eller kiosk =) jättemysigt, hästar överallt! lite mer barnvänligt än att bo brevid e4an tyckte vi =)

    SvaraRadera