fredag 3 december 2010

Mör

Efter 10 timmar av spanska C känns min hjärna mest som ett mos. Det är långa, intensiva dagar... men väldigt kul och inspirerande samtidigt. Dessutom måste jag säga att jag är imponerad av mina egna skills vad gäller att hitta i Umeå. Jag tog mig hit till Holmsund igår och fram och tillbaka till universitetet idag utan problem. Så yay me! Jag och Cam bor alltså hos brorsan medan vi är här, om jag nu inte hade skrivit det förut. Jag fick mig just ett ordentligt näsnyp av lille brorsonen Melvin, som inte alls tyckte om att jag höll i honom med mina isbitar till händer. Härligt.

Nu måste jag gå och äta något. Jag har druckit sådana mängder kaffe idag att jag inte alls är hungrig, men i och med att det snart har gått 8 timmar sedan jag åt sist så tror jag att det vore en bra idé att fylla på i magen ändå.

1 kommentar:

  1. Klart att du hittar när du ringer lilla mor och frågar om vägen.Katten skiter som en elefant.

    SvaraRadera