fredag 11 oktober 2013

Illinois = illinoj

Beskrivet med ett ord så är jag s.ä.m.s.t på att uppdatera. Sorry about that. Igår anlände mina föräldrar till stan. De var i tid, men deras bagage var dessvärre non-existant. Typisch. Fast det dök faktiskt upp idag. Själv har jag haft en normal jobb- och pluggvecka. Idag, sedan jag fick helg, har jag hunnit med att dra en sväng på stan för att visa the parentals runt lite. Det blev mest Nordstan, men även en promenad upp längs Avenyn med stopp på Humanisten och Korsvägen. Sen åt vi god middag (inte ofta man unnar sig rött kött som student) och spelade Chicago (jag förlorade, men det var trevligt ändå...)

Imorgon tror jag att det blir ett besök till Haga och sen ska vi troligtvis äta ute. Tanken var att gå på bio också, men det verkar inte gå så mycket sevärt just nu..? Vi får se om det blir av, eller om det händelsevis blir en fortsättning på Chicago-turneringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar