tisdag 22 oktober 2013

Mössproduktion

När jag kom hem idag efter först jobb och sedan plugg gick jag och grannen en sväng till husvärdens kontor. Vi skulle nämligen lämna en anmälningslapp som kom med posten idag - det visade sig att hyresvärden bjuder på en resa till Ullared precis samma dag som vi hade tänkt hyra bil och köra dit! Och då är vi inte dummare än att vi tar resan med gratisbussen istället, där lunch dessutom ingår. Men vilket sammanträffande! Vi började prata om att åka redan i somras någon gång.
 
Därefter blev det en sväng till Coop för att inhandla lite mer garn... som sedan genast användes till att avsluta mitt senaste stickprojekt! Ursäkta bildkvallan, jag fotade min spegebilds spegelbild. Hur som helst så blev jag riktigt nöjd med mössan faktiskt. Varm, mjuk och mysig, och alldeles lagom baggy. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar