söndag 24 augusti 2014

Kort och gott

Imorgon börjar allvaret på allvar, så att säga. Det är nämligen första dagen med vanliga lektioner. Och även första gången jag träffar eleverna sen innan sommaren. Antar att de kommer att lägga mer märke till magen nu... ;) Därför ska jag alldeles strax gå och lägga mig, och hoppas att åskan som mullrar vaggar mig till sömns ganska fort.

För att undvika ett återfall av bloggtorka tänkte jag först bara skriva ett par rader om helgen. Igår hann jag nämligen både vara iväg på Ikea en sväng med en jobbarkompis (köpte bara småsaker och var mest sällskap) och träffa Vanessa för en kvällspromenad och lite film. Vi såg Maleficent, och jag tyckte faktiskt den var riktigt bra. Historien var definitivt intressantare än den traditionella. Helt klart sevärd, i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar