lördag 17 maj 2014

Häll vetet i säcken osv osv

Åååh, min iPhone gör mig så frustrerad att jag inte vet om jag vill gråta eller slå sönder saker eller båda delarna på samma gång! Det lutar åt det sista alternativet. ¤&/%(/& piece of shit. Överväger seriöst att byta ut den mot min gamla hederliga nokia 3310. Den kunde man iaf spela Snake II på, batteritiden var längre än 5 timmar och det gick att göra egna fudging ringsignaler. Om än de polyfoniska sådana fortfarande låg i framtiden. ;) Ja, det är alltså en egen ringsignal jag har försökt lägga in nu ikväll, och det är tydligen stört omöjligt. Ända sedan jag uppgraderade till iOS7 (som förövrigt är både fult och fungerar illa) så har mina egna ringsignaler försvunnit spårlöst, och nu vägrar iTunes synka både de tidigare existerande och alla nya ringsignaler jag lägger till. GAHAHAHAHAHHAhAHAH! I ren protest tänker jag sluta svara i mobilen när det ringer. För det gör mig SÅ ARG att höra en jefla generic ringtone varje gång. Nån som har en lösning? Annat än att kasta bort skiten, alltså. Jag har googlat och googlat och testat allt, och inget funkar. :(

Jag hade egentligen tänkt skriva ett glatt inlägg om bra saker men är verkligen inte på humör för tillfället. Dessa tre känslor bor i min kropp: FRUSTRATION, trötthet och hunger. De senare två kan jag iaf göra något åt, så det ska jag gå och göra nu. Godnatt, grymma värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar