fredag 26 september 2014

Cowboy Boots

Enligt önskemål från mor (your wish is my command):

Eliahs framtida party-pjucks. ;)

Min vecka har bestått av ett par besök på universitetet och en riktig pluggardag även idag (dock på hemmaplan). Har översatt en STÖRT svår spanskatext om radikala motståndsrörelser i Katalonien och ordbajsat ihop en jämförelse av två olika modeller för textanalys. Så kul kan man ha det. ;) Nu tänker jag dock ta lite ledigt ett tag. Marlene är på intåg från Stockholm och blir här över helgen. Hon ska dock iväg på bokmässan imorgon, vilket jag inte vågar mig på eftersom jag tyckte det var trångt och jobbigt att gå runt en hel dag redan förra året... utan stor-magen. Jag och C är istället bjudna till Fia och Marcus på spel och dylikt imorgon kväll, så det blir nog en trevligt även för oss. :)

2 kommentarer:

  1. Med tanke på pappans 57-or så är dom nog för små redan i starten.

    SvaraRadera
  2. Vad ÄR det för storlek på dem? Mor

    SvaraRadera