torsdag 16 september 2010

Fixare Bengt

Pappa och Kira - best friends forever.

Folkbokföringen är kirrad! Det gick riktigt smidigt faktiskt, vi gick in på skatteverket (som dock hade flyttat, men bara tvärs över gatan) och fyllde i några papper, och nu är det bara att vänta på att personnumret ska dyka upp på posten. Sedan avslutade vi dagen med lite shopping och en pizza på det. NOM.

Nu sitter jag och tittar på debatt på tv4 och försöker få lite klarhet i röstningssituationen... det går trögt. Men det är väl debatter var och varannan kväll nu fram till söndag, kanske får jag en uppenbarelse innan dess. Kommunalvalet känns lite klarare, efter dagens skoldebatt.

Cameron ifärd med att raka av sig skägget. Men vänta... han måste ha missat något!

3 kommentarer:

  1. Har läst rubriken flera gånger men fattar noll,är jag dum eller? Den katten har något fel i sitt lilla huvud,för övrigt så ser gubben gammal och trött ut,ni bör vara snälla och vördnadsfulla emot honom.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fixare Bengt, det är ju jag. Jag fixar och grejar som en riktig Bengt, dvs. som en gud. Och förresten är det inget fel varken på katten eller på gubben! :p

    SvaraRadera
  3. Får ALLA killar den där minen när dom har mustasch eller?! Philip brukar ju roa sig med att ha mustasch emellan varven, och då är det där typ hans favvo-look. Den där ya-lookin-at-me-blicken liksom... :p

    SvaraRadera