tisdag 7 september 2010

Full fart framåt

Idag har jag skoljoggat! Det gick riktigt bra, förutom att jag lyckades med bravaden att hamna på fel sida av stängslet IGEN och blev ungefär 2 minuter (och två placeringar) senare i mål. Men 43 blankt och en tredjeplats bland tjejerna kändes ändå helt ok. Skoljoggen är alltså en sträcka på ca 7 km.

Arbetskväll på jobbet har vi haft också, så det har varit en fullspäckad dag. När jag äntligen kom hem vid 19-tiden tog jag igen de kalorier jag förlorat genom att fika med Emma - Eves kvarglömda filmrullar kom äntligen till användning! ;) Vi såg Idol och hade det mysigt, och Kira växlade i vanlig ordning mellan sina två roller: spinnande gosehalsduk och skogstokigt yrväder.

Imorgon är en finfin dag. Simning, INNEBANDY och så är det dagen då Cameron påbörjar sin resa mot mig. :)

1 kommentar:

  1. haha det var en tant-varning som heter duga, det! =D jag kan ju alltid skylla på att det snart är vinter, och kalla fossingar är ju inget att rekommendera..

    jag blir glad bara över att bli kvitt skrället =D, så det går nog alldeles utmärkt
    kram

    SvaraRadera