lördag 3 december 2011

Hohoho

Idag har jag skickat in min uppsats till engelskan. Sista uppgiften för den här kursen och den här terminen, och därmed tar jag jullov från i alla fall en skola. På den andra fattas 6 arbetsdagar (+ 3 på banken). Men julkänslorna lyser med sin frånvaro. Likaså snön. Jag trotsade halkan och tog en promenad idag, för jag brukar passa på att göra det på helgen när man kan hinna ut i dagsljuset. Men det blev mest att stappla fram som en pingvin för att inte riskera livhanken allt för mycket. Och kallt blåste det också! Inte känns det riktigt som december i Västerbottens inland...



Nu sitter jag och väntar på att Vanessa ska komma hit och fixa mitt hår samt fästa mina ögonfransar så jag kan börja min förvandling till fullfjädrad sjuttiotalsbrud. Bilder kommer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar