söndag 11 december 2011

Späckat

I helgen har jag jobbat hårt på julstämningen. Har bakat och intagit lussebullar och pepparkaksdeg (inte pepparkakor, för helt ärligt är ju degen 1000 gånger godare), diskat till ett soundtrack av idel julmusik, sett Elf med lover boy och åkt stjärtlapp med densamme. Det har varit mycket trevligt, fast jag vet inte om det har uppfyllt sitt syfte. Kan ha något att göra med att jag mellan varven stått och provat alla mina shortspar (har ett försvarligt antal faktiskt, efter alla utlandsår) för att välja ut vilka som ska få följa med till Asien. Passade på att städa garderoben när jag ändå var igång, så nu är den snygg och prydlig. Blev lite less, men jag ska fortsätta med min walk in-closet imorgon tror jag.

Här kommer några bilder från dagens eskapader:

C blev lite trött av promenaden uppför Tjamstan...

Men efter lite vila kom han igång ordentligt.

Oklanderlig teknik.

Fin solnedgång.

Fin pojke.

Välförtjänt fika när vi kom hem. Glögg, lussebullar, pepparkaksdeg och mandariner. Jul deluxe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar