onsdag 9 juli 2014

Äntligen

Efter ännu en massa mail med jobbet fick jag tillslut hjälp av en IT-nisse nu i eftermiddags. Det tog honom 1,5 h med remote control över min dator att lösa problemet. HA! Skönt, skönt, oerhört skönt att det inte bara var jag som hade klantat till någon inställning. :p Så nu ikväll har jag äntligen fått komma igång med det ena av de två jobb jag har fått hittills i veckan. Nästan halva programmet är textat, så nu känns det bättre! Deadline för båda uppdragen är på måndag.

För övrigt är det fortfarande varmt. Jag har stekt mig lite. Katterna sover HELA dagarna för de är för knäckta för att göra något annat. Jag sover däremot knappt alls, för det är 30 grader i sovrummet. Tydligen ska det gå ner någon grad fram emot söndag någon gång... då blir det ett maratonsovpass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar