måndag 12 september 2011

All good things come to an end...

Det bästa med vårt bröllop är att det verkar som att alla andra hade lika kul som vi hade. :) Det sämsta var att det tog slut så fort. Idag var det back to reality med jobb och vardag, men mycket handlade förstås ändå om helgen. På konferensen imorse gratulerade t.ex. chefen med orden "nu är du på rätt sida av skammen", och så fick jag en stor, fin blomma av mitt gulliga arbetslag. :)

De ringde från banken också och ville att jag skulle jobba både tisdag och fredag. Som tur var slipper jag köra till Lycksele i ottan imorgon, för vi har fixat flygtaxi till svärmor och svärmormor. Idag har vi mest hängt med dem, och bland annat varit till Adak en sväng och fikat hos Åsa och Jim. Sen var vi här hemma och bara umgicks, jobbade på att minska mängden rester från buffébordet och tittade på bilder. Det har varit såå mysigt att ha dem här, det känns jättetrist att de redan ska åka.

Men Carla sa att Randy hade sagt att han nog borde söka jobb på flygbolaget Southwestern, för då får hela deras immediate family (dvs även vi) flyga gratis. Självklart bara med Southwestern, men det är inte fy skam det heller. Då behöver vi bara ta oss till närmaste flygplats som de har anslutning till, och sen är resten av resan on them. Och jag vet med säkerhet att de flyger till Hawaii... ;) Vi håller tummarna, med andra ord.

Nu ska jag vila ögonen lite så jag inte gör helt tokiga transfers imorgon. Godnatt Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar