söndag 18 september 2011

Kalas

Superkul kväll igår! Först tårtkalas och spel här hemma och sen borgen med Vanessa. Och inga större skandaler, haha. Idag har det varit strålade sol och vi har haft en lugn och skön dag med massvis med onyttigheter på menyn. Det började med lunch på Sibylla, sen kom Johanna på försenad tårtbjudning och sen gick jag och Vanessa till stugan och njöt av det fina vädret. Cam och Lasse var ute och fiskade, och sen möttes vi alla på pizzerian och åt middag där. Och så avslutade vi kvällen med chips och godis, som kronan på verket. Medan vi gluffade i oss det såg vi på Thor som var riktigt bra.

Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka skära ner på det onyttiga ätandet, men sen kom jag ihåg att det visst är min födelsedag... så det kan bli lite svårt. Men efter imorgon är det nolltolerans som gäller under vardagarna i alla fall. Nån måtta får det ju vara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar