torsdag 1 september 2011

Upp och ner

Blä, blä, blä. Ibland kan man verkligen bli besviken på människor. Tur då att man har goda vänner som man kan ventilera problemen med. :) Skönt att få avreagera sig lite, även om det knappast har någon effekt på den "andra parten", men det känns bättre för mig själv i alla fall! Nu var jag lite jobbigt kryptisk, men det kan inte hjälpas. Vet ju inte vilka som kan tänkas läsa detta.

Bortsett från den ovan (inte) beskrivna incidenten har det varit en bra dag. Snälla och glada elever, trevliga lärare, två promenader i superbt sällskap och en pratstund med min älskade som snart kommer hem till Svea Rike igen. :) Han hördes ha både en ny dator och en ny mobil på G till mig, och jag är i desperat behov av båda. Min gamla iphone 2g ger bara ljud ifrån sig ibland när någon ringer eller sms:ar, och skärmen har en tendens att låsa sig vid mindre passande tillfällen. Och toshiban överhettar titt som tätt, bluescreen:ar och stänger av sig själv. Det vore katastrof om datorskrället gav upp helt, för halva mitt liv finns på den här hårddisken. Hu, det är hemskt bara att tänka tanken. Tänkte jag skulle sälja dem vidare när jag har fått nya, hahaha.

Nu ska jag sova faktiskt. Inget jobb imorgon, men dock ska jag bege mig mot Umeå för shopping, besök hos bror och så hämtning av C på söndag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar