onsdag 31 augusti 2011

Jomen så att

Nu är det fixat. Camerons mamma och 71-åriga mormor kommer på bröllopet! Den senare har aldrig varit utanför USA förut och måste betala expresstillägg för att hinna få passet gjort i tid. :p Idag har vi varit på bolaget också och gjort en beställning till festen. Summan? 5009,40 riksdaler. Men man får lämna tillbaka det som blir över, så vi tog i i överkant. Sen har jag suttit och jobbat med omslagen till allsångs-/meny-/pyssel-/osv-häftena. Himla pillerjobb! 19 down, 26 to go. Synd att min halvdementa hjärna hade förträngt hur jobbigt det var att göra inbjudningskorten, annars hade jag aldrig gett mig in på att göra samma sak igen fast mer detaljerat och dubbla antalet... :p

Sen dagens kattrapport: Kira löper för andra gången i sitt snart 1,5-åriga liv. Hon är inte så jobbig för det, men hon går och småpratar hela tiden och är alldeles utomordentligt kärvänlig av sig. Just nu har jag båda katterna i mitt knä, och det mår jag ju inte dåligt av. :) Hon ser så lustig ut bara när hon lägger sig och rullar runt på marken och kråmar sig.

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot gymmet för att prova på ett core-pass. Det är alltså mycket möjligt att jag är smått handikappad imorgon av extrem träningsvärk. Men skam den som ger sig! Nu är det höst och det är väl så dags att komma in i nån slags rutin med träningen igen. Hepp hepp.

1 kommentar: