måndag 29 augusti 2011

Amatörresebyrån

Svärmor och eventuellt också "svärmormor" har hux flux bestämt att de nog vill komma på bröllopet ändå. Så nu håller vi på att snickra ihop bokningarna, genom en trevägskonversation på skype. Det är klurigt att få ihop det med så kort varsel (till ett lågt pris och på vissa bestämda datum), men det SKA gå. Vi kämpar vidare. :)

Ps. Stackars lillkisse har haft en traumatisk kväll. Hon bajsade så det fastnade i hennes rumphår, så för min egen och mina möblers välbefinnande gav jag henne ett bad... plus att jag klippte bort några bajsfläckade tussar. Lätt bland det äckligaste jag har gjort, men vad gör man inte för sina kissebäbisar? Tror knappast Disa uppskattade behandlingen dock, hon undvek mig ett bra tag och gav mig föraktande blickar från andra sidan rummet... :p Nu har hon nog förlåtit mig, för hon ligger utslagen brevid mig på soffan och bearbetar traumat i sina drömmar. Då och då ger hon ifrån sig en sorgsen liten suck. Haha.

1 kommentar:

  1. huga, det är så äckigt med bajstoffsar i rumpan! nästan så man överväger att raka hela bakpartiet =) haha

    SvaraRadera