onsdag 24 augusti 2011

Grannsämja

Jag (o)roas över min granne. Han skriker svordomar som hörs högt och tydligt in i mitt vardagsrum. Jag ska ge er ett smakprov: "AAAAAH! För helvette! Men dom döda ju meh!" Jag tror han spelar tv-spel. Jag hoppas det. Annars är det kanske läge att ringa 112? Oavsett vad det handlar om hoppas jag han har vett att hålla tyst när jag inom kort ska gå och lägga mig. Annars blir det inte gulligt.

Jag är förresten väl medveten om att jag varit en aning frånvarande senaste dagarna. Varför? Tja, någon ursäkt har jag inte. Brist på ork och engagemang, helt enkelt. Det som har hänt är jobb, lite socialt liv och en hel massa fix inför bröllopet. Bukett, check. Alkohol, nästan check. Bartender, check. Bordsdekorationer, check. Osv, osv, i all oändlighet. Och så finns det ju några saker som inte åtföljs av "check" riktigt än. Men de tas om hand allt eftersom. I natt ska unge herr Derrick tydligen ringshoppa borta på sin sida av Atlanten. Det gillas! Imorgon väntar jag mig en hel massa bilder på min mail, så ska jag välja och vraka.

Jag har även en hel massa jag skulle kunna skriva om förvirringen kring jobb, vad man har och vad man inte har och vem som har vad osv... men jag tror jag väntar tills jag själv har någon aning så slipper alla andra känna sig helt bakom flötet.

1 kommentar:

  1. jag vet inte vad den där linn heter mer än linn, men hon är en riktig tokstoll! knäpp som få...
    nervositet är precis det jag talar om =) tycker du gör det väldigt bra som fortfarande finns kvar i malå och är kontaktbar =)

    ojojoj, litar du på mina make-up skills så mycket att du vill ha väldigt minnesfulla bilder av det så ska vi väl kunna ordna det =)

    SvaraRadera