söndag 14 augusti 2011

Work Bound

Hej solen, how I've missed you! Så sjukt skönt att det fick bli lite fint väder igen såhär i sommarens slutskede. Både idag då vi varit i stugan och igår då vi var i Skellefteå. Då var det ju, som jag skrev tidigare, dags för Camerons svensexa. Han följde med till schtaaan tillslut, om än motvilligt, och tur var väl det för det lät som om han hade haft riktigt kul. Jag har inga bilder att visa tyvärr, men jag vet att han hade på sig en riktigt het kroppsstrumpa bland annat. :p Jag och Lovisa shoppade en snabbis men åkte hem med mina föräldrar direkt efter lunch. Sedan blev det besök på loppis i Nölviken och tjejkväll med hemmagjord pizza och film. :)

Imorgon är det dags för skolstart, i alla fall för lärarna. Då bär det av mot Hemavan och tre dagars kick off med implementering av nya läroplanen och "trivselåtgärder". Förhoppningsvis blir det roligare än det låter. Bland annat står det helikoptertur och fjällvandring på schemat. :)

Att jag åker iväg imorgon innebär att idag är min sista dag tillsammans med Cameron på några veckor. Han reser till USA på tisdag och kommer inte tillbaka förrän samma vecka som bröllopet. Yikes. Det blir planering via telefon, alltså. Idag har vi i alla fall haft ett litet möte med prästen och pratat igenom ceremonin över en bit blåbärspaj. Det tar sig, det tar sig.

2 kommentarer:

  1. Vem fick skjutsa Cameron till Falmark kl04 på tisdag morg,jo det var "nån"och denna nån har en tendens att alltid vara jag.
    Kram

    SvaraRadera