söndag 28 augusti 2011

Talludden

Det är mycket jobbigare att blogga när man inte gör det så ofta. På något vis är det som att ju längre man väntar mellan gångerna, desto mindre har man att berätta... Schkumt. Jag har haft en bra helg iaf. Shoppade med mamma i A-jaur igår och hittade bland annat en stor tavla till sovrummet. Ska fota när jag har fått upp den, tror det kommer bli snyggt. :) Shoppingen följdes upp med grillmiddag hos Boström och utgång på Talludden. Premiär för min del faktiskt! Och visst var det kul, precis som alla sagt. Och hör och häpna, jag dansade till och med några styrdanser. :)

Idag har jag tagit det rätt lugnt. Är ganska seg sen gårdagen, för jag sov inte sådär fantastiskt bra i natt. Lite bröllopsplanering och en del jobb stod på schemat. Nu ikväll hade jag hoppats få prata lite med min boyfran och sedan krypa till kojs, men boyfran behagar tydligen inte vara online. Oh well, jag tittar på ett avsnitt av Breaking Bad innan jag kastar in handduken. Någon sen kväll kommer det inte bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar