fredag 19 augusti 2011

Things To Do

Har varit och bröllopsshoppat med moder Svea idag. Det blev dukar, glas, ljuslyktor och lite sånt smått och gott. Fyndade även ett par byxor och en skjorta på rea, 125 riksdaler för båda plaggen. :D Skön stil var det också, typ "jag har snott min pojkväns kläder"... fast inte just min pojkväns då, för då hade jag drunknat helt i dem. Det var i alla fall utmattande med allt shoppande, så när jag kom hem orkade jag inte göra så mycket mer än att sjunka ner i soffan och ringa min lover boy. Minns inte om jag har skrivit att han är i USA nu? Det är han i alla fall, i nästan 3 veckor. Så jag är gräsänka nu ett tag, snyft snyft. Tur jag har två lurvbollar som håller mig sällskap de kvällar jag är för bekväm av mig för att söka annat umgänge. ;)

(Undertecknat The Crazy Cat Lady)

Kira och Disa avnjuter sitt fredagsgodis: tonfisk av märket Euroshopper. ;)

1 kommentar:

  1. Nu luktar det både katt och tonfisk,"huuuva".
    Kram

    SvaraRadera