fredag 12 augusti 2011

Dagarna som går

Redan fredag! Den här veckan har bara flugit förbi. Kanske för att jag har varit ledig sedan i onsdags. Fast då var jag ändå ganska effektiv och hade bland annat ett litet planeringsmöte med vår bröllopsfotograf Johanna. Hon hade massor med spännande idéer, så det känns bra. :) Igår var vi i Skellefteå med Lasse, Lovisa och Eve och gjorde återigen ett besök på Boda Borg. Denna gång gick det bättre! Istället för en quest klarade vi hela åtta. Lätt bästa laget. ;)

Idag har jag städat, varit i stugan en sväng, plockat lite hallon (med betoning på lite, det var jättelite bär och dessutom var de av dålig kvalitet), tränat på gymmet för första gången på typ två månader (hej träningsvärk imorgon?!) och fyndat ett spel och ett par skor på second hand. Inte illa! Nu på kvällen blev det paj av hallonen (+ rabarber, ganska bra kombo), invigning av spelet och sen film. Allt i trevlig sällskap.

Imorgon ska vi till Skellet igen. Det blir svensexa för Cam, men det vet förstås inte han. Jag chansar på att han inte kommer läsa det här heller. :p Nu ikväll har han börjat krångla lite och säga att han inte vill följa utan kan köpa jeans i USA istället... men det tolererar vi inte. Om inte annat får jag väl muta honom med glass eller nåt. :p I alla fall så ska vi upp och iväg rätt tidigt, så jag ska se slutet på filmen nu och sen gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar