söndag 12 februari 2012

Cleaning out my closet ...literally

Vårväder ute idag och det var sjukt skönt med en långpromenad. Sen kom jag hem och gav mig i kast med garderobstädandet - och sen fick det vara nog med duktighet. Det tog flera timmar att rensa ut allt som skulle bort, men så blev det också fyra påsar fulla med kläder och en påse med skor. Det blev väldigt mycket luftigare och bättre i båda garderoberna men det är ändå mycket kvar... Eller vad sägs om 10 par jeans? 38 par skor?! Efter rensningen alltså. När jag tillslut var färdig var det middagsdags, och det finns väl ingen människa som vill plugga efter middagstid? Stickade lite istället. Jag experimenterar lite med olika flätmönster just nu. Det är klurigt men kul!

2 kommentarer:

  1. åh, jag HATAR att rensa garderoben... tänk om man ångrar sej sen? kan KAN ju faktiskt vilja ha den där någon gång...

    SvaraRadera
  2. Wiiie! Jag ska få sockar också! Och FYI har jag ett par jeans och tre par skor (inräknat jobb- och joggingskorna). Haha. :p /eve

    SvaraRadera