tisdag 21 februari 2012

Weeeeeee

Weeeee... Weeee... Weeeee...

Jag har gjort klart ALLA mina uppgifter till andra träffen av VAL. Utom att förbereda en muntlig presentation, men jag vet på ett ungefär vad jag vill prata om i alla fall. Så nu är jag ledig till träffen som är i slutet av mars. :D

Och weeee en gång till, för nu har jag bokat biljetter till Stockholm! Tar tåget både upp och ner, så det blir tre dagar och två nätter i själva huvudstaden. Och gaaanska många jag vill hinna träffa, så det blir nog hektiskt som vanligt. Iluvit!

2 kommentarer:

  1. Haha du är galen. <3 Jag tycker "hektiskt" är jobbigt och stressande. :p men naturligtvis måste du hinna träffa oss alla! Annars blir nån av oss ledsen och så kan vi inte ha det! Hehe. Synes snart. :)

    SvaraRadera
  2. Jo och det var Eve... om det inte framgick. Haha.

    SvaraRadera