söndag 26 februari 2012

Våren är kommen, hopptralalala!

Det bästa med att missa Melodifestivalen är... att man har kvar att se det på söndagmorgon. :D Imorse var SVTplay mitt frukostsällskap. Om låtarna kan jag väl säga att inget riktigt hoppade ut och imponerade. Lisas var väl trevlig och Dannys var falsksjungen, tacky och ett klockrent plagiat. Och han var inte den enda som lånade lite mer från gamla godingar än vad som känns riktigt ok.

Anledningen till att jag missade Mellis var i alla fall att jag igår kväll umgicks med ett par kollegor och spelade Alfapet (och ett och annat vinglas blev det också). Trevligt! Speciellt att jag vann 2/3. :p Annars har helgen verkligen varit vårig. Jag älskarälskarälskar vädret som det är nu. Strålande sol och inte allt för många minusgrader. Har varit i stugan både lördag och söndag och njutit av våren. Och årets första klämjärnsmacka har intagits!

3 kommentarer:

  1. Klämjärnsmacka sponsrad av far och mor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klämjärnsmacka ftw! Mums. Och jag SAKNAR våren där hemma. Men snaaart kommer jag upp. Längtar!=) /Eve

    SvaraRadera
  3. @Anonym nr. 1 (aka pappa): Finns det någon annan sort?

    @Eve: Men först kommer jag ner!

    SvaraRadera