måndag 20 februari 2012

Mmmmåndag

En osedvanligt skön start på veckan! Jobb först, sen en viktig grej, sen fika med Maja som var hemma på snabbvisit och så träning med Vanessa på det. Synd bara att mina muskler kommer att gå på strejk imorgon (de klagar ganska häftigt redan nu) och att jag förmodligen kommer måsta sjukanmäla mig. ;)

Eve har även övertalat mig om det finfina med idén att åka till Stockholm en sväng på sportlovet. Ok, jag var kanske inte världens mest svårövertalade människa. Jag hoppas att det kan funka med allt. Måste bara kolla upp så jag har någonstans att bo, för brist på sysselsättning är jag då inte rädd för. Det finns så många trevliga prickar i hufvudstaden. :)

Nu ska jag krypa i säng och försöka få en natts ordentlig sömn. I mitt fall krävs det en sisådär 10 timmar för att jag ska känna mig pigg och fräsch. Jag börjar inte förrän nio imorgon så det finns hopp! Men konstigt nog brukar mina goda avsikter om tidig sängång alltid grusas av något trivialt men ack så distraherande; t.ex. läsning, stickning eller varför inte bloggning? Over and out nu, med andra ord.

1 kommentar: