söndag 25 mars 2012

Blah blah

Händelserik vecka denna. Jag har hunnit bara i Umeå en sväng på VAL, torsdag-fredag. Det gick bara fint, och nu känns det som att jag har rätt bra koll på vad som ska göras såhär på sluttampen av kursen. Nästa träff är i månadsskiftet maj-juni. Det blev en snabbvisit bara, för jag hade turen att få åka ner med mamma på torsdag morgon. Men en natt sov jag i Holmsund i alla fall och fick mysa lite med brorssönerna. Och på fredag bar det av direkt hemåt efter sista seminariet (eller rättare sagt mitt i) för på lördag var det körsång hela dagen som gällde tillsammans med en kör från Norsjö. Och efter så många timmar i kyrkan vägde vi upp lite med en skön kväll hemma hos Lasse med poker, biljard, dart och quarters.

Idag blev det besök hos Lasse igen för middag och film. På tal om film så har jag förresten fixat Mer om oss barn i Bullerbyn och Fucking Åmål som språkträning till Cameron. Tänker se det med honom själv också, av nostalgiskäl. :D Ska försöka komma på fler bra filmer och serier på svenska som vi kan se. Men nu sooooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar