söndag 11 mars 2012

Euphoria

Åhej, så trevlig helgen har varit. :) Bortsett från den tråkiga början igår med tågförseningen så blev det en härlig dag. Jag, Cam och Lasse for upp i backen en sväng efter stängning och fick oss både träning (vi gick alltså upp) och superbra åkning! Föret var fantastiskt bra. Synd att C ramlar ganska ofta bara... haha. Han kan svänga jättebra åt ena hållet, men det är svårare åt det andra. Innan åtta var vi förstås hemma igen och bänkade oss framför Melodifestivalen. Då fick vi sällskap av Emma, Emmas kompis Elina, Stefan och en hel massa gofika. Och rätt låt vann! Bättre kan det inte bli.

Idag har det varit lite lugnare. Cam är lite sjuklig av sig just nu. Han opererade bort en cysta i ländryggen för fyra år sedan ungefär, och nu på senaste tiden har han haft problem med infektioner och elände i samma område. Han var till läkaren i fredags och fick veta att han kommer att måste öppna upp det igen. Jag fick inte riktigt klart för mig om det är pga infektionen som kommer och går bara, eller om det är någon slags återbildning av cystan... Det är inget jätteallvarligt iaf, men tråkigt förstås att han måste opereras. Och just nu har han lite problem med att sitta pga placeringen, och idag har han även märkt av lite biverkningar av antibiotikan de gett honom (orolig mage osv). Så kort sagt är han inte på topp.

Jag har i alla fall varit ute och gått en sväng i det lite molniga men varma vädret, och sen har jag provsprungit mina nya skor hemma på löpbandet också. Det kändes... skumt. Ungefär som att jag var hjulbent. Men jag fick då inte ont någonstans, så förhoppningsvis är det bara för att jag är ovan som det känns konstigt. Jag ska prova igen på tisdag tror jag, har öppet köp i åtta dagar. Sen vet jag inte hur mycket de egentligen vill att man ska ha använt dem om man lämnar igen dem, men hur ska man annars kolla att de passar? :p Men faktiskt så tror jag att de kommer att funka bra.

Nu har klockan sprungit iväg. Imorgon är ju sportlovet tyvärr slut och det är dags att jobba igen. Och jag som hade tänkt hinna photoshoppa lite och skicka in 100 foton till gratis framkallning... time to get to it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar