lördag 24 juli 2010

Fyndar'n

På något vis känns mitt liv inte vara av lika stor allmänintresse sedan jag blivit Svensson igen. Men att jag inte tycker mig ha något att blogga om betyder inte att jag inte har gjort något. T.ex. har jag raggat runt på diverse loppisar och dessutom varit en frekvent besökare på blocket, och detta i kombination med släkt och vänner som vill bli av med möbler har lett till att det nu i stort sett (om allt går som jag vill) bara fattas en soffa till lägenheten. Och jag kanske har en sådan på gång också. Jag och pappa tog oss förresten en tur till Lycksele idag och köpte bordet Jonas med fyra stolar för 799kr. Nice price, kan man säga. En glass i Björksele blev det också.



Sen var vi in på Dollarstore och då fyndade jag tavlan här nedan. Var riktigt nöjd även med den, nu fattas bara en antik jordglob som jag har suktat efter länge. Tyvärr verkar Indiska ha slutat med sina, annars var de fina och inte så dyra.



I övrigt har jag träffat en del vänner som jag inte sett på ett tag och det är ju alltid trevligt. Och en del av dem har hunnit föröka sig sedan jag träffade dem sist till och med, och det är ju lite extra roligt att få träffa de nya små liven. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar