fredag 2 juli 2010

Härligt, härligt



Middag på Chili's, filmmys och en natt på hotell... det är vad jag kallar en ordentlig date night. Synd att tiden gick så fort, bara! Nu är Cam på jobbet igen och jag är tillbaka i Saltillo. Har precis sprungit lite (8 km idag) och nu hoppas jag Charlotte är på ingång snart och att det vankas något gott till middag.

Jag glömde skriva igår att jag faktiskt fick ett erbjudande häromdagen om ett jobb som personlig assistent i Obbola. Det hade ju varit helt perfekt med tanke på hur nära det är till Holmsund... men det var ju så dags att komma med förfrågan nu när jag redan har lovat bort mig på annat håll, och dessutom har hunnit lämna återbud på lägenheten och skaffat en ny i Malå. Nej, det blir inget Umeå det här året för min del. Men nästa höst kanske..?

2 kommentarer:

  1. jaa, med tanke på allt jag var tvungen att gå igenom idag så hoppas jag för hans skull att han fick några presentabla bilder! om inte annat hoppas jag att han är grym på photoshop =D höhö
    vad fina ni var på bilder förresten =) när kommer ni till sve?

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort - nog det bästa jag sett av er tillsammans! /Mor

    SvaraRadera