onsdag 28 juli 2010

Hurtobert

Idag har jag varit en duktig flicka. Jag gick en långpromenad i eftermiddags, och nu ikväll fick jag för mig att jag skulle springa också. Bara 3,3 km visserligen, men det är inte bara lite jobbigare att springa i skogen. Backar överallt, och på något mystiskt vis verkar de alltid gå uppför... Simmat har jag också gjort, för det var ju faktiskt fint väder idag även i denna gudsförgätna håla. Det var riktigt skönt i vattnet, drygt 20 grader, så jag var i aningen längre än mina traditionsenliga 3 sekunder.



I måndags var jag i Umgransele och hälsade på hos Rebecka. Det var riktigt mysigt! Först fikade vi en massa och kikade på de kattungar de har på gården. De är gudomligt söta och jag är inte bara lite sugen på att låta en flytta in med mig... Jag har inga bilder tyvärr så ni får lita på mitt omdöme. När vi gosat klart tog vi i alla fall en liten ridtur i skogen med Tinna och Gryla (ursäkta mina bristande kunskaper inom isländsk stavning) och det var hur härligt som helst. Och egentligen blev det inte en så värst liten tur heller. När vi kom hem igen upptäckte vi att klockan redan var sju, så det blev lite stressigt att hinna med bussen som gick en halvtimme senare. Jag fick äta middag i bilen, men det gick ju fint det med.

Imorgon ska jag ut på vift igen, denna gång till Holmsund och hälsa på broder bland annat. Good deal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar