torsdag 1 juli 2010

Date Night




Jag har ingen energi till att sammanfatta de senaste dagarna i mitt spännande liv just nu... men i korta drag så kan jag väl säga att Cam har varit ledig så jag har mest hängt med honom. Och igår var vi i Dumas och blev bjudna på mat, badade och gosade med valparna lite igen. Och jag fick skjutsa Cam hem och körde alltså bil för första gången på drygt 6 månader... jistanes vad fort man glömmer! Det var som att köra för första gången. Fast sen tog det kanske 5 minuter så kom allt tillbaka. Och jag älskar verkligen att köra bil!

Ikväll ska jag och Cam ha date night. Vi ska ut och äta nu om en liten stund, var vet jag inte riktigt än. Och sedan har vi tänkt ta in på hotell över natten och riktigt skämma bort oss själva. It's gonna be grand!

1 kommentar:

  1. naaaw så söta! =) ska ni ta hem nån =)
    va äre för lägenhet ni fått i malå?

    SvaraRadera