lördag 7 augusti 2010

Here Come the Brides

Idag blir det ovanligt nog en morgonuppdatering. Jag har tänkt hinna springa innan Maja och Josses bröllop börjar kl. 13, så nu sitter jag bara och väntar på att frukosten ska få lägga sig lite. Jag kunde hur som helst inte sova imorse, man skulle kunna tro att det vore jag som skulle gifta mig… :p

I torsdags var det möhippa också, i Svedjan. God mat, bad i badtunna, lite kubb och liknande; det var en trevlig tillställning. Solsken var det också. :) Igår var det också fint, så jag och Emma passade på att sola lite vid stugan och ta oss ett dopp. Sedan dök Eve och Anna upp på kvällen och installerade sig i lägenheten. Trevligt, även om jag inte hann se så mycket av dem. Jag hade lite klädprovarrally också, så nu hoppas jag ha hittat rätta outfitten till dagens och kvällens festligheter.

Nej, hepp hepp! Nu ska jag göra ett ryck och ta mig en sväng runt Lindenäs. Hoppas det inte är allt för många morgonpigga pensionärer ute som får bevittna mitt flåsande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar