måndag 9 augusti 2010

Ms. Kitty Fantastico


Brudparet efter ceremonin i Löparliden. :)

I helgen har det hänt mycket! I lördags var det ju som sagt bröllop, och det var riktigt trevligt. Först vigsel i Löparliden i sällskap med 5 miljoner knort, sedan fest på Malåborg med god middag, bra musik och härliga människor.

I morse vaknade jag av någon förunderlig anledning redan 07.30 och började dagen med att vara irriterad över bristande bussförbindelser. Jag hade tänkt lifta med Eve och Anna till Lycksele och ta bussen hem sen, men det visade sig att den enda som fanns gick först efter 22...

Min bröllopsoutfit. Och pose. Dock togs bilden efter att "gå hem"-skorna åkte på.

Hur som helst så vankades det brunch i stugan, och då kom mamma som en räddare i nöden och erbjöd mig att låna bilen. Alltså blev det Lycksele ändå, och Emma fick också följa. Först en sväng på Dollarstore, och sedan åkte vi vidare till Umgransele där vi fick fika hos Rebecka innan vi åkte hem, en kattunge rikare!

Jag och Kitteh spenderade eftermiddagen med att gosa och leka, och sen fick hon träna sig i att vara ensam en stund när jag sprang över till Emma och fikade (Frida, Simon och Jakob var också där). Nu är det snart läggdags, så jag har gett kissen en leksaksråtta och en boll att roa sig med en stund så hon ska sova gott inatt. Jag hoppas min plan fungerar, för själv är jag evinnerligt trött. Over and out. :)

Ms. Kitty Fantastico, även kallad Kitteh. Vi överväger dock att ge henne ett "riktigt" namn. :p Förslag välkomnas.

1 kommentar:

  1. åhh vilket litet sockergryn =) kattungar är såå fina! jag vill också ha en nu... =)

    SvaraRadera