onsdag 13 juli 2011

Första etappen avklarad!

Jag sitter i Stockholm, för tillfället ensam i Sara och Philips lägenhet, bortsett från deras katt Smilla som har gosat ner sig bredvid mig i soffan. Medan mina värdar slavar på kurs resp. arbete har jag tagit en rejäl sovmorgon för första gången under min semestervecka, och det var skönt vill jag lova. Nu har jag några oplanerade timmar framför mig innan jag ska möta Sara i stan. Funderar på att fylla dem med frukost, en promenad och kanske lite letande efter en ny iPhone..?

Jag kom hit till huvudstaden igår, med ett tåg som självklart var en timme försenat. Det borde betyda att jag får mina pengar tillbaka, och stämmer det klagar jag inte. Innan resan hann jag med att vara ute och springa en sväng i Sundsvall, och så klippte jag mig för första gången på nästan ett år. Det var välbehövligt! Om det blev bra kan jag inte riktigt uttala mig om än, för jag har inte hunnit skölja ur alla skumma produkter som frisörer alltid verkar envisas med att ha i. Just nu skulle jag lätt kunna fixa en mohawk om jag ville, men det är kanske inte den stilen jag kommer att satsa på under en vanlig arbetsdag...


Min frisyr igår, efter viss egen "styling"... ;)


I förrgår åkte jag alltså bil ner till Sundsvall med moder och fader. Jag sov ungefär halva vägen, så det kändes rätt smidigt. Sen var jag, mamma och Katrin på loppis en sväng och så fick jag se jättegulliga kattungar hos en kompis till Paulina. Naw...

Kissebäbisarna.

1 kommentar:

  1. haha vad skönt att jag inte är ensam med mitt pipande =) det är kanske bara vi i hela världen som kan vara så djupt komcentrerade att det börjar låta ur oss =D hehe. tackar. det är riktigt jäkla kul !! kram

    SvaraRadera