tisdag 19 juli 2011

Hemmaaaaaaaa.

Jag har återvänt till inlandsskogarna, efter en skön men ack så kort semester. Orkade inte riktigt uppdatera cybervärlden om mina förehavanden i Estocolmo, men nu är jag back in business på mer än ett sätt. Det känns faktiskt inte så hemskt jobbigt att jobba igen, även om det var härligt med lite ledighet också. Under mina odokumenterade lediga dagar hann jag med att se Harry Potter 7.2, mysa med Marlene på hennes balkong och irra runt havla huvudstaden i jakt på den perfekta nya mobilen (som dock inte hittades, men förhoppningsvis finns den i Amerikatt..?).

Idag fyller min lover boy 23, så nu ska här fixas finmiddag enligt födelsedagsbarnets önskemål (kött och potatisgratäng och guacamole, säger han att han vill ha) och sedan ska vi ut till stugan och bjuda mamma, pappa och bror Henric med familj på Key Lime Pie och banankaka. Den förstnämnda ser god ut, men om den är det återstår att se. Ska bli spännande att smaka!

1 kommentar: