tisdag 26 juli 2011

Life Choices

What to do, what to do? Sista datumet för att acceptera utbildningsplatser närmar sig med stormsteg och jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill göra. Jag har kommit in på allt jag sökt, dvs. engelska D (litteratur), spanska D (litteratur och språkvetenskap) och grafisk design A. Sammanlagt blir det heltid, lite drygt till och med. Eftersom jag har lite självbevarelsedrift kvar tänkte jag inte plugga heltid igen samtidigt som jag jobbar nästan lika mycket, speciellt inte eftersom hälften är på avancerad nivå nu. Men vad ska jag tacka ja till och vad ska jag välja bort? Funderar på att tacka ja till allt och sedan välja när jag har hunnit känna på alla kurserna lite. Men tänk om jag egentligen vill läsa något helt annat? Hilfe!

1 kommentar:

  1. men guuud! jag får typ magsåg av dej =) jag ska försöka överföra lite lugn till dej så du beslutar att ta ett sabbatsår =)

    SvaraRadera