lördag 2 juli 2011

Inte lättförnöjd

Jag gjorde en utbildning på eftermiddagen idag (på banken) som gick ut på att man skulle hitta bästa kortlösningen till 8 kunder. Först fick jag resultatet glad kund men missnöjd coach som tyckte jag kunde ha pushat kreditkorten lite mer. Men när jag tog det rådet blev den virtuella kunden störtförbannad och stormade ut från banken... :p Inte lätt att lyckas med sådana förhållanden. Efter åtskilliga försök med otaliga övertalningsmetoder lyckades jag tillfredställa både coachen och 7 av 8 kunder. Den sista får vänta till på måndag, för nu är det helg. Jag och Cam har haft mysfredag i vanlig ordning, men i övrigt vet jag inte riktigt vad de lediga dagarna har att erbjuda. Nu ska jag i alla fall sova en lång, skön natt utan bestämd uppstigningstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar