söndag 27 november 2011

Advent

En surpuppa till hann sälla sig till skaran, och så lyckades jag bita av en bit av en tand på en knäck... så det var inte den bästa förmiddagen jag har upplevt, om man säger så. Tyvärr kunde jag inte riktigt njuta av adventsuppträdandet med kören heller, något som annars brukar vara riktigt trevligt. Men det blev bättre faktiskt. Jag har hunnit skriva 1600 av de 2000-2500 ord som krävs för engelskuppsatsen, och så har jag fått mig lite adventsfika. Pyntade här hemma gjorde vi redan igår, men julstämningen lyser ändå med sin frånvaro. Lär väl inte bli någon i år, med tanke på resan.

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp före tuppen imorgon, för kl. 8 ska vi vara i Lycksele för körlektion följt av teoriprov. Bluääääahkasdf vad less jag är på Lycksele. Gud nåde karln om han inte har pluggat tillräckligt så han måste göra om.

(Vi var där igår, skulle egentligen ha varit där idag, måste dit imorgon och troligtvis på tisdag... plus att det inte var längesedan jag var där och fixade mitt pass.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar