onsdag 30 november 2011

Fixat

Min knäck(ta )tand är hel igen. Visserligen består den nu till ca 20% av plast, men vad gör väl det? Den har då inga vassa kanter längre. Vad kalaset gick på vet jag inte riktigt än, för jag fick inte betala på plats utan får vackert vänta på fakturan. Men genom att ställa in mig på 80000 hoppas jag på att bli positivt överraskad.

Tandläkarbesöket var väl det mest spännande som hände idag, men det var ju en dag igår också. En dag då Cameron klarade uppkörningen (yay) och jag köpte en ny klocka på Dollarstore. Vår gamla hade gett upp efter att ett antal gånger ha blivit misshandlad med en skåpdörr... och dessutom är den nya mycket finare. Win/win, med andra ord.

Ett stycke julpyntat kök, inklusive ny klocka och odygdig katt.

1 kommentar:

  1. Gu vad fint pyntat! Jag vill också ha ett sånt hem! Och julstämning! Och en odygdig katt! Fusk. :( Hehe. Och klockan var fan snygg den med! ;) /Eve

    SvaraRadera