måndag 28 november 2011

Things Looking Up

Bättre dag idag! Även om jag är mer än lovligt trött. Vi åkte hemifrån 06.25 och steg alltså upp betydligt tidigare än så. Det är man inte riktigt van vid... C hade tyvärr två fel för mycket på teoriprovet, så det är bara att ta nya tag. Han ska hur som helst köra upp imorgon. Klarar han det (please god) så har han två månader på sig att klara teorin sen. Imorgon har han i alla fall inte tid i Lycksele förrän 10.00, så vi kan stiga upp en mer vettig tid.

När vi kom tillbaka till Malå jobbade jag de få timmar som var kvar av dagen. Sen åt vi spaghetti och köttfärssås som inte blev lika god som pappas, men som ändå inte var så tokig. :) Kanske var det bristen på grädde som gjorde skillnaden? Sen stekte jag biffar till matlådor också, så huslig var jag! Har även hunnit med att simma med Vanessa samt se ett par excellenta Buffy-avsnitt med Elin, så det har varit en alldeles ypperligt trevlig kväll. Jo, och så har jag bokat tid hos tandläkaren. Kl. 10.30 på onsdag får jag min dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar