söndag 13 november 2011

Inlägg #400




Kylan har dykt upp tillslut även denna vinter, och trots om jag sörjer att det börjar vara dags att ställa bort cykeln (fast lat som jag är envisas jag med att trotsa halkan) så måste jag erkänna att det är otroligt fint ute just nu. Den här helgen har varit helt fantastisk vädermässigt! Jag har passat på och varit ute båda lediga dagarna och njutit av lite solsken. Bilden tog jag idag vid stugan där vi var för att fira far på hans dag.



I övrigt har ledigheten bjudit på en hel del film (Crazy, Stupid Love, Our Idiot Brother, Bad Teacher) och en omgång TP med Lasse, Vanessa och Emma. Jag vann, men nöjdast var ändå Kira som hittade en ny, mysig sovplats. Och tiden har som vanligt bara flugit förbi. Imorgon är det måndag, och snart är det jul. Hujeda mig.

1 kommentar:

  1. Gu vilka fina bilder! :) Och jag håller med... hell, time flies. :S på både gott och ont. /Eve

    SvaraRadera