tisdag 8 november 2011

Resa

Nu har jag bokat bröllopsresan! Bara flyget än så länge, och bara de längsta stäckorna. Jag sitter och tittar på de kortare nu. Så får det bli hotell och sånt imorgon kanske. Vi blir i alla fall borta 16/12-5/1, och som det ser ut så blir det en blixtvisit i Kina (mindre än 48 timmar för att slippa skaffa visum) och sen Singapore, Malaysia, Thailand och eventuellt Indonesien. Låter kanske ambitiöst på så kort tid, men jag brukar kunna vara effektiv. :p Har dock lovat Cam att vi ska hinna ta det lugnt och koppla av också, haha. Han vill inte återuppleva Östeuroparesan.

Nu skulle det inte förvåna mig om pajken skulle gå och få jobb just innan vi åker. Det vore väl typiskt. Men då får de faktiskt vackert vänta, för en smekmånad måste man väl ha rätt till? Nu ska jag fortsätta leta lite flyg.

3 kommentarer:

  1. Jag och Cameron!/mamma

    SvaraRadera
  2. Hur kan Cameron tycka att Östeuroparesan var stressig? Jag var lugn precis hela tiden. ;p Hahaha.

    SvaraRadera