onsdag 5 december 2012

Winter Wonderland



Mwuahaha, nu är min arbetsvecka slut. Det känns mer än ok att ha helg redan nu. Får se vilket väder som råder bara... vi har haft snö nu i tre dagar och det är kaaaallt. För att vara Göteborg alltså. Egentligen är det inte så farligt. Kallaste dagen var det -8 tror jag. Men när man får stå och vänta på försenade bussar i sammanlagt en timme så är det alldeles tillräckligt kallt faktiskt! Idag har i alla fall varit en riktigt vacker vinterdag, därav min glada min som porträtterats ovan. Men imorgon ska jag bespara mina blodcirkulationsbefriade fingrar och tår den iskyla som oundvikligen uppstår vid långvarig utevistelse och istället styra kosan till gymmet. Jistanes, sicken träningsvärk jag har haft sedan förra passet! Kan ha något att göra med mitt uppehåll på 6-8 månader. :p Men det är ändå skönt på ett sätt med träningsvärk, det är som ett kvitto på att man faktiskt har gjort bra ifrån sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar